frågor - svar "

Hej !
Jag har märkt alla har inte det lätt i livet , några tycker det är svårt i skolan , andra kanske blir mobbade , några tycker det är svårt med kärleken , och andra tycker det är svår med andra saker , och därför
så vill jag att ni ska veta att ni kan fråga mig vad som helst , aso vad som helst t ex "vad ska jag göra , min pappa slår mig?" eller "jag gillar en kille men vågar inte berätta det för honom" , aa såna problem finns ,
och kärleksproblem har ju alla , och andra problem , så ni ska veta att ni kan fråga vad som helst !!

INGEN FRÅGA ÄR FÖR DUM , PINSAM , TASKIG , IDIOTISK osv
så fråga vad ni vill , antingen kan ni fråga till min facebook där jag heter "isabel torres sanz"
eller så kan ni skicka som kommentar om den inte är privat eller så kan ni också
skicka till min hotmail "[email protected]"
och ni vet att ni alltid kommer få svar !
Tack för mig hihi puss :*


//Bella♥

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

fina bilder :) vad ska du hitta på för kul ikväll? kram

2012-03-05 @ 18:32:06
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0