haters make us famous'

HAhaaahha Klaudia fick en kommentar va någon där de stod såhär "
Gumman du lider INTE av ADHD, kan ta ner dig me mitt fucking finger. Fula orre lek inte flippare, du är årets största snorunge, tidernas orre. Har Hört att folk vill misshandla dig. Fula hora kom aldrig till stan ifall du inte vill bli misshandlad. Fula orre "

hahha Klaudia ligger säkert å sover just nu och har inte sett den här kommentaren men mitt svar personligen
från mig är------ Hah förlåt , men jag antar att du e tjej eftersom du e så svartsjuk,
säger bara vikken orre ? är det de ända du kan säga eller? du vet väl att "orre" är någon
som säljer sig ,  & de jag vet om Klaudia är att hon är oskuld , dessutom vadå misshandla henne?
vad ska dom misshandla henne för? hon är sams med alla , jag vet inte vem du är , men du hoppar
på en oskyldig tjej som sägr att hon har adhd? seriöst skaffa dig ett liv ,
btw Klaudia var SENAST i stan idag & de var fan inte en ända person som rörde henne  dessutom
jag e bara 12 år & har mer respekt än vad du någonsin kommer ha , så säger bara sluta
kalla folk saker dom inte är & väx upp meed respekt!

just saying , men fortsätt besöka , som sagt "haters makes us famous"

PUSS :*
// Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0