Jag bryr mig inte , kommer ändå älska han, kan ni fatta det?

Aso jag pallar nte mer med eran jävla tjat !
Visst jag har en kille som är fyra år äldre so? för mig har kärlek ingen jävla ålder?
Nu ni kanske tänker , han är peddo , han utnyttjar dig , han får ingen i sin egen ålder , han är desperat !
Men ärligt tro vad fan ni vill , jag knr han , jag vet att han kan få någon i sin egen ålder & någon som
är mycket bättre än mig , men han valde mig.
& fortfarande ni som säger han bara utnyttjar mig för "sex" så nej , jag är oskuld & kommer fortsätta vara
det ett långt tag till , & han vet om det så om han skulle vara ute efter "sex" så skulle han nog dumpat mig
efter att fått reda på att jag inte tänker ha det .
Så varsegod här har ni min jävla förklaring , jag & min kille älskar varandra.
Något problem? visst men håll dom för er själva då för det ända jag gör är att skriva av mig här.
Och för att jag bryr mig , inte om vad ni säger utan jag bryr mig om honom .
Så hejdå , & tack för mig !
Nu säg hejdå till era jävla taskiga kommentarer & puss '

Älskar dig Genzo , världens finaste ängel ♥

//Bella♥



Kommentarer
Postat av: iman

kan du lägga upp en bild på din kille?

2012-03-13 @ 18:39:52
Postat av: Anonym

Kolla på fb istället, Genzo Zapti ?

2012-03-16 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0