Några i min klass.

Några i min klass e som mina riktiga syskon , ja har gått i min skola nu i 8 år
å några andra oxå . Vi har haft tjooock mycket drama i klassen det har kommit nya
å så , men ja älskar alla min  klass endå om dom e nte som ja eller mindre "coola"
så älskar ja dom endå , man dör alltid av garv när man e med dom .
Vi gör knas vi gör bråk vi gör fett dumma saker men endå så älskar vi varandra ,
vi snackar skit vi hatar våra lärare , men endå ja skiter i , ja bråkar mycket med folk i min klass
men endå ja älskar dom där inne , för dom e som mina syskon ja kan lita på .
Kärlek t dom här i min klass - Rony , isabel , monika , roman , carmen , alexandra , awate , oskar
piotr, daniel , bartek , MariA å ja gillar bara en lärare Kajsa man kan lita på henne å
på min rektor å andra Pft..

/Klaudia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0